CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Baby Luqman Breastfeeding

Wednesday, December 21, 2011

weeding yong....10.12.2011

salam.....


Nie adalah pic mase weeding yong...my nephew...nampak nyer lepas nie ade cucu le pulak ...opps..dah tua le aku ...huhu....



with my sisters.....

my lovely daughter...iris marissa with yong...




antara hantaran dlm bilik pengantin...




dan lagi...tadaa...




nie sume hasil keje tangan mak pengantin...my counsin ..chik


p/s :buat yong n firdaus....moga weeding nie kekal ke akhir hayat...amin


from mama n papa long n iris marissa


risau + bimbang......

salam...

minggu2 terakhir sebelum sk di buka semula....Aku dah mula menghantar iris gi ke taska untuk tranning...First day, aku n hubby sama2 gi hantar iris ke taska umi..Nampak ok...Aku janji kat umi untuk mengambil iris jam 12 tgh...Al maklum ler first day kan..tak yah le lelama sangat..Lagi pun aku cuma keje 1/2 hari je...Syukur alhamdullilah waktu keje yg singkat...

Aku pun terus balik ke rumah...Sampai di rumah, hati aku jadi kosong...sunyi, risau, sedih n tah apa2 lagi...Aku tengok tempat tido iris, baju2 iris ..aku menangis.. terlalu sedih....Selalunya nenek yg tolong jagakan masa aku gi keje..Kali nie aku kene hantar iris ke taska selepas permohonan tukar dah dapat...

Nak jadi cite, kul 12 lebih aku datang ke taska untuk mengambil iris...huhu..bile je aku dukung dia terus dia pegang x mau lepas...huhu sedih rasa hati...Balik rumah aku bawak dia tido terus lena......

Day 2..aku gi hantar sendiri.Mr hubby x ikut sama terus gi keje...Nanti sama gak, aku kene buat sendiri...Kali nie aku hantar dia menangis bile je pengasuh tu amik...kali nie aku x tahan hati...huhu menangis lagi...terus call my hubby...Mr hubby la yang memujuk hati nie...kata nya "tak pe mama, dia baru lagi ..masih x biasa..kite tgk 2 minggu ni cemana....Nanti ok la tu...Itulah kata semangat yg buat aku kuat kan diri bahawa iris akan ok....

Untuk menghilangkan kerisauan n kebimbangkan aku nie, aku menyibukkan diri dengan membuat keje2 rumah ...

Today day 3....aku hantar lagi...hopefully dia akan ok...Iris.. doa mama agar anak ku nie dapat menyesuaikan diri di tempat baru...cepat sihat dari penyakit gatal2...

Dan esok, aku akan memulakan tugas menghadiri mesyuarat pertama di SK TAMAN MELAWATI 2...Masih berharap diberkan kekuatan di tempat baru nie..dalam mencari suasana keje yang baru.....

Thursday, December 1, 2011

holiday....

salam.....

masuk minggu ke 2 cuti sk....seronok betul duduk, lepak2 n wat ape yang kita suka kan..hehe expecially iris le...tiap2 hr bfngan mama dia..seronok betul jaga anak sendiri, bg dia makan, main2 ngan dia,mandikan dia dan macam2 le....

last week my hubby bawak kami g endau rompin...sambil melawat pak sedara iris yg duduk kat sane...coz diorang x pernah jumpa lagi iris dr dia di lahirkan...

kami bertolak dr sini kul 10 pg lebih kurang..berjalan 2 dengan santai nyer...
sempat ler singgah kat pekan riverview sambil makan cendol....

pic akan di uploap kemudian k...