CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Baby Luqman Breastfeeding

Sunday, February 19, 2012

feb yg busy.....

salam.....
baru hari nie aku berkesempatan untuk menjengok blok aku nie....hmmm...... keje kat sk baru nie semakin hari semakin banyak.Bukan banyak ape, ade je info baru yang dimaklumkan kepada kami...nak kene siap kan SMM la.., check fail murid la, isi borang gigi, nak kene buat soalan PJK, isi borang SPBT dan macam2 lagi...
Bulan feb..bulan yg xde cuti rehat sabtu, kerana:
  • kokurikulum
  • pastu AGM PIBG
  • larian roadrun

tu le dia nyer tugas guru...apa pun buat aku sentiasa mengingatkan diri ku agar membuat sume keje2 nie dengan seikhlas hati....moga rezeki ku halal dan mendapat keberkatan....amin

Image Detail