CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Baby Luqman Breastfeeding

Friday, October 24, 2014

Luqman

Assalammualaikum......

Kali  nie nak bercerita pasal luqman yang dah pandai duduk sendiri....Dua tiga kali l berdentum jatuh akhirnya luqman dah pandai ddk sendiri....Nak bagi makan pun senang dah....Punya la gembira dia, expecially aku e hehehe....
 
 
 
tgk senang dah na suap makan
 

kakak iris teman makan
 
 
nie daddy day care
 

 
nie pulak papa day care...
 

KELAB DOKTOR MUDA

Assalammualaikum.....

Aktiviti terakhir doc. muda yang dijalankan pada tahun ini untuk 2014 adalah dengan mengenali ubat.Kali nie aku buat secara berkumpulan mengikut stesen.So berlumba-lumba la budak2 doctor muda nie menyiapkn tugasan mereka.
 
Sebenarnya memang macam2 benda boleh buat.Tapi disebabkan  kekangan masa hanya beberapa je yang dapat aku buat dengan diorang nie....
 
 
jigsaw puzzle

 
group 3
 

Thursday, October 9, 2014

Raya Aidiladha

Assalammualaikum.....

Entri kali nie yang terbaru iaitu masa hari raya aidiladha baru nie....Kami beraya kat Simpag Pelangai dulu..Pastu petang raya bergerak balik ke Selayang....Pic kat bawah ini mase beraya kat rumah Mok long di Bukit Sentosa...Betul2 kaki selfie....

 
nie turn anak2.....

 
nie pulak sepupu sepapat n mak2.....


Sehari di Bukit Tinggi

Assalammualaikum...

Bukit Tinggi ini aku n family gi sane kalau x silap cuti hari Malaysia baru nie...16 Sept. Saje je berjalan2 untuk menghilagkan tekanan . So layan je lak ye pic2 nie....

 
mase baru sampai.....nun belakang papa n luqman

 
sebelum balik...pas penat berjalan2....
 

 
macam mane lak papa boleh terselit nie????with acu n alang


Sambutan Bulan Kemerdekaan

Assalammualaikum....

 
Bergambar sebelum aktiviti perarakan ke dewan terbuka
 
Aku nie masuk sebagai bidan terjun menggantikan orang....Ok la suka2...sangat seronok n rasa sangat bangga mnjadi rakyat Malaysia....
 
Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan...ke57
 

Luqman turn to 7 months

Assalammualaikum.....

Ini pulak kisah luqman yang dah pun 7 bulan lebih...Pejam celik pejam celik dah pandai meniarap dan angkat2 bontot nak belajar merangkak pulak dah....Sekarang lagi pulak dah pandai nak duduk2 ...tapi x berapa stabil la..baru2 nak belajar...So korang tgk le pic anak bujang I nie ye bersama his lovely sis...IRIS
 
 
hai sume....saya budak baru belajar

 
peace....kakak iris n baby luqman

Hari Raya Aidilfitri

Assalammualaikum.....

Ini pulak kisah hari raya  aidilfitri kami tahun ini 2014....Tahun nie kami beraya kat Ipoh dulu..Pastu baru balik ke kampong papa Simpang Pelangai....Meriah sungguh...Almaklum le beraya bersama our new child Muhammad Luqman....

Tgk le pic kami sekeluarga di pagi raya hooreyyy.....

 
 
 
Selamat Hari Raya semua....Maaf Zahir dan Batin