CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Baby Luqman Breastfeeding

Tuesday, August 27, 2013

UPSR 2013.....

Salam.....

mase begitu pantas berlalu....sedar x sedar lagi 13 hari je lagi anak2 murid aku bakal menduduki exam yang penting tuk mereka di pengakhiran sk rendah nie.....UPSR
Aku juga x terkecuali nerbesnye...ye le setelah bertungkus -lumus hampir 8 kurang nak tengok juga hasil yang  dapat memberi kepuasan mengajorkan.....tengok anak murid dapat A utk subjek yg kite dah ajor.... 
 
Apa pun sekarang nie  kene banyak bagi motivasi kat anak2 didik aku....
Diorang nie naik turun naik turun.....
Ade mase ok ade mase  hai boleh nak berng di buat nye.....
 
Gerak gempur soalan dari pelbagai negeri pun giat dijalankan.....
Hopefully, dengan usaha , doa, dan kesedaran..... mereka...akan memperolehi kejayaan yang cemerlang.....
AMIN.......