CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 11, 2008

2 days yang memenatkan

salam....2 days yang memenatkan....aku nak coretkan kat sini betapa penatnya perjalan aku nie...sabtu lepas 6 dis, aku gi bagan datoh ...kenduri abg sham sunatkan syafik n aizat...punya la jauh...tobat aku nak gi lagi lepas nie...hehe......selang sehari masa raya aidiladha pegi pulak ke kuala medang kenduri aqiqah haiqal ...tp compare 2 perjalanan aku nie..kuala medang tak la jauh sangat ...kira macam balik kg la gak....aku ingat x payah la aku drive rupa2nya tak, kene drive juga coz abag sepupu aku tangan sakit coz mengecat rumah dia.....apa nak buat terpaksa la aku drive juga....apalagi...esoknya terus kene demam terkejut...orang kata demam urat hehe....mana taknye drive bw keta 2 hari berturut2....hehe....kul 11 mlm adik aku bawa gi klinik...akhirnya alhamdullilah sihat gak aku lepas kene telan berbagai jenis ubta doc berikan.....sampai naik payau la mulut aku nie....makan apa pun x rasa...rasa payau ubat je........adios c next time...

0 comments: