CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Baby Luqman Breastfeeding

Thursday, October 9, 2014

cerita UPSR

Assalammualaikum...

Kali nie aku nak bercerita kisah UPSR,...setelah bertahun2 dari semenjak aku tahu pasal UPSR, nie lah kali pertama aku dengar dan hadapi sendiri UPSR peru diulang kerana soalan bocor..Dan nak dijadikan cerita pulak paper sains  pulak tu...Apa pun hari nie hari terakhir paper ulangan bagi UPSR kertas Maths 1.Semoga anak2  didik SKTM2 dapat menjawab dengan hati yang tenang.Aamin......

Berbalik kepada cerita tadi,... sedih mmg sedih.Anak2 didik apa lagi la.Dah berhempas pulas belajar dan membuat ulangkaji, berkecai rase hati bile x blh nak menduduki kertas soalan sains.Akibat dari tindakan manusia yang tidak bertanggungjawab....DI dada2 akhbar, laman social semua mmenpertikaikan integrity guru...Seolah2 maruah guru benar2 tercalar akibat dari kebocoran soalan UPSR ini.Mereka hanya pandai membuat cerita, tetapi kebenarannya hanya Dia Yang Esa lebih mengetahuinya.....Apapun ia bagai satu rahmat bile diingat kembali apabila murid dapat membuat lebih  ulangkaji dari masa sebenar....

Apa pun dalam kesibukkan kami membuat ulangkaji di minggu selepas cuti pertengahan semester kedua, kami telah didatangi pelbagai pihak media dalam mendapatkan cerita atau membuat liputan tentang murid2 yang  sedang membuat persediaan terakhir dalam menghadapi situasi peperiksaan UPSR ULANGAN ini..Antaranya media prima , berita harian, utusan Malaysia, sinar, ...So korang tgk je la gambar I yg gumukksss ini ....Ahaks.. hehehe...



ini le story pasal UPSR....Nampak gumukks kan I...
x perasan betul bile gambar nie di ambil huhu......tau2 je dah kuar paper...
kate GB Utusan Malaysia

0 comments: