CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 19, 2011

majalah gila-gila

karektor ujang


profesor serba tau




salam...

klu tgk pada tajuk mesti biase je kan...


apa pun pg td ketika menonton nasi lemak kopi O di channel 9, diorg bt topik mengisahkan majalah lame nie...so ramai ler kartunis yg pernah terlibat dipanggil untuk dinterview...


majalah nie mmg klasik ler pada aku..coz lawak dia mmg gile2...aku paling suke ngan kisah 3 dara pinggitan..klu ader je kat rumah majalah nie..first sekali aku baca kisah diorg ler...



lagi pun bile bercerita pasal kartun nie teringat kat arwah suami kakak sepupu aku yg paling pandai melukis karektor kartun...cerita yg dibuat saje2 je tp mmg menarik..siap dibukukan...tp hanya tuk tatapan kita org je ler..bile tanye ngape tak hantar kat mane2 majalah..jawab nyer mudah jer saje nak mengisi mase lapang...

tp pada aku ler, karektor yg dihasilkan oleh arwah, klu dihantar mesti diorg suruh wat lg.. apa pun alfatihah buat arwah.....









0 comments: