CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

my little princess

salam....

tanggal 24 feb 2011 yg lalu, lahirnya my little princess nur iris marissa di pagi yang hening 7.03 minit secara operation...
hati aku mule nye cuak apabila diberitahu terpaksa melahirkan bayi sulung kami secara operation...doc beritahu kerana najis bayi telah keluar..jadi untuk mengelakkan bayi lemas, terpaksa le aku redha...
hingga ke saat ini, aku masih terasa sengal2 dibahagian operation tu...
lucky aku mempunyai hubby yang baik , yang menjaga aku dengan baik.Segala benda yang membolehkan aku segera sembuh dicuba nyer suruh aku makan...love u honey...

2 comments:

Cikgu Nurin said...

Huuuu how sweett....mana picca marissa...?

alizaarif said...

picca dia x dapat diupload lg ler kak.camera x bawak huhu....