CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 28, 2012

salam.....hai dah nak abis tahun 2012...rs nye berapa kali je aku buat post...banyak yang nak di cite, tp kekangan banyak benda, masa n idea...tu yang jadi x ba nyak post... Hmmm....lewat masa sekarang nie, aku banyak layan cite adam n hawa..Nasib baik ler kat rumah au nie my mr hubby guna PVR astro...so boleh ler aku rakam nye..kalau x baca je le buku tu ...... lately nie banyak betul cerita yg diadaptasi dr novel kan....antara nye of couse le ombak rindu, adam hawa n beberapa lagi yg x aku ingat sangat tajuk nye...x sangka betul cerita2 nie aku boleh tonton secara live(maksudnye bukan imagine je hehehe.....) ..

Kalau dulu cerita2 tu banyak kali aku baca. Mana tak nye mmg best sangat... Cuba korang tgk nie.....
sweet kan....hehehe....

0 comments: