CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 7, 2012

end of the 2012

Salam....hampir penghujung tahun....banyak yang dah berlaku....iris semakin hari semakin bijak....apa sahaja yang diperhati , akan cuba di ikutnye...so be careful le ye mama....hehehe...rabu lepas, habis je check up iris kat HKL, my hubby pulak bawak kami ke klinik gigi..gigi dah reput so kene le cabut...
 
 
Agak lame le jugak kami menunggu papa dipanggil...so macam2 benda le yang diperhatikan si kecik nie.... Nasib baik ..kat HKL tadi mr hubby ade belikan jagung kukus...so sementara waiting tu, haa apa lagi si kecik nie makan le jagung....Sambil diperhatikan 2 remaja adik beradik....diorang nie pun tunggu turn check gigi gak.....Tersengih2 budak2 dua org tu memerhati tingkah laku si iris...sempat jugak le aku dengar si adik berkata "cuba tgk bulu mata dia...panjang betul"...hehe..dalam hati aku ucap syukur dikurniakan ank secomel iris...hehehe...perasaan le pulak...
 
 
Sejam lepas tu...bile mr hubby keluar..kami tgk mulut dah penuh dengan kapas....Habis tu apa lagi si iris siap cakap" pa akit gigi..." dalam pelat dia tu mmg aku faham sangat....aku pun bagi tau le , gigi papa sakit. kene jumpa dentist...Ya Allah...anak aku nie sampai ke rumah, even sampai sekarang pun dia masih ingat sape dentist tu....kuat betul ingatan budak2 nie... Nak jadi cerita....petang tadi mase aku balik ambil dia dari taska, dia sempat menyanyi lagi...papa akit gigi yea2....pa akit gigi....yeayea....itu le yg diulang2 nye....tergelak aku mendengarnye.....

0 comments: