CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 20, 2013

cabaran hari ini.......

assalamualaikum......

tak tau le macam mane aku nak mula kan entri kali ni......sebenornye hati aku rasa marah, tp x boleh nak dilepaskan.....so entri nie jadi pelepas rs marah tu......Ya Allah, hanya pada Mu aku memohon kekuatan...permudahkan setiap urusan dan tanggungawab yg diberi kan kpd ku....amin.....

tajuk kat entri tu hanye nak menyedapkan hati je......supaya aku berfikiran positif dalam menangani masalah nie......

cam nie, 2013 banyak tanggungjawab yang telah diamanahkan kepada aku, antaranye sebagai KP Sains dan juga KP kelab doc muda......jadi sebagai menjalankan manah yg dipetanggungjawabkan aku mule menyusun rangka n strategi yg berkesan untuk menaikkan nama sk.....

nak jadi cerita , dapat SU yg hanye pandai bercakap je.....tp bile bt keje , macam lagu Najwa Latif....kosong, kosong(lagu).....suruh butl minit x buat, suruh print cover x buat, susun fail x buat, jadi....ape patut aku buat....nak x nak aku jugak le yang  menyiapkannnye.....kalu cakap sume dia je yg btul....maybe dia ingat aku nie jenis suke menagarah agaknye......pleaseeee.......le aku bukan yg mcm tu ye......actually dah banyak aku dgr pasal dia nie, dr tahun lepas lg,,,,,mcm2 cite aku dgr, tapi bile dah jadi kat aku nie, akhirnye...aku sedar orang macam nie.....mmg wujud dalam dunia.....Moga akan terbuka hati nye memperbetulkan keadaan....dan kembali kepada niat asal...mengajar....jangan hanye tau mengkondem orang je.........
 
kalu kat FB nak BLOG tu jgn cakap arr.....macam2 diberitau nye........astaufirullahhalazim....minta aku diperi petunjuk olehNya.....amin......

0 comments: