CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 16, 2013

new version......WXX

salam.....agak lame aku tidak mengapdate aku yer  blog nie, akibat kesuntukan mase huhu....hari nie aku nak  syer cite sikit.....almaklum le , tahun 2013 aku start ngajar pagi....so everday pepegi je aku dah kene kuar awal....tuk hantar   my little iris ke taska...n aku mneruskan perjalanan ke sk...first day , jem x yah cakap arr.....punye le teruk sampai  aku yg kuar 6.30 pun sampai dekat2 kul 7.30 hisss ......nyaris x merah punch card........keadaan berlarutan.....sampai  2nd week.....lebih kurang cam tuu....

oleh kerana aku membawa kete manual...jd nyer hari2 le aku mengeluh lenguh kaki.....akibat x boleh tahan...lepas di timbang tara aku ckp  kat my hubby nak tukorr  le kete.....mule2 mmg kene le hehehe......coz   dulu aku ckp mmg x mau tukor coz sayang kat kete tuuu......tp bile keadaan terdesak aku mmg dah x boleh tahan, ajak gak gi  tgk kete......

finally....3rd week aku ngajor pagi, aku booking le kete....brand same gak MYVI .....pilihan hati ku....cuma aku up grade kan  sikit 1.5 SE......

anak dah bangun.....next entri  aku cite pasal nak amik kete lak...


0 comments: