CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 9, 2009

upsr @ kepong,frim

salam..kali nie aku nak coretkan pengalaman semasa exam upsr.Kali nie aku telah ditugaskan kat sk kepong,frim.Aku bukan nak cite pasal exam upsr tu, tp suasana kat dlm frim tu yg amat mendamaikan.Mana xnye waktu tgh jaga exam tu boleh dengar bunyi2 unggas kat hutan mengingatkan aku kat kg aku di kuala kangsar, perak.Almaklum le dah lame aku x balik kg.Pak ngah aku dah bising2.Kalau x silap kali terakhir aku balik kg mase bulan 5, cuti hari pekerja.So memang dah lame betul le ....
Berbalik kpd suasana kat frim,hr kedua exam sempat le aku round2 sekitar frim sampai kat kawasan air terjun.Dr dewan exam tu aku boleh nampak taman ebotani.Kalau nak melawat taman nie,aku nampak weekdays je coz sabtu n ahad cuti...
Time aku round2 tu nampak le jalan ke canopy walk.Takde la aku tgk betul2 coz kene berhenti jalan ke dlm sikit.Coz aku sorang2 takut jga le so aku tgk dr dlm keta je.Memang betul2 best le kat sini, udara nyaman, sejuk n jauh dari hiruk pikuk kenderaan aku rasakan.Selain dr taman metropolitan kat kepong tu, aku rasa dtg kat frim nie pun boleh rehatkan minda .

0 comments: