CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 31, 2012

malam tahun baru 2013

salam......tetiba je rase nak menulis sempena malam tahun baru nie.....hehehe...xde ape pun saje je......
 
Jam menunjukkan pukul 11.10 minit mlm...lebih kurang 45 minit je lagi kite sume akan memasuki ambang 2013...bertambah lagi usia kite sebenarnye...dan banyak lagi tanggungjawab yang perlu aku laksanakan....feeling la pulak...........
 
Kalau di ikut kan keje ada banyak lg yg belum settle..baru je abis layan cite adam n hawa hehe....x miss punye.....Sambil2 melayan cite tadi, sempat jugak le aku menyiapkan rph tuk hari rabu...tp x dapat complete gak coz silibus year 5 aku x print lagi.....
 
Dalam kite mengejar sambutan nie , kadang kala aku terfikir bahawa bumi semakin tua....semakin banyak jenayah, peperangan , kes dera, hiburan dan sebagainye.....rasa takut begitu menyelubungi aku....
 
Anak semakin membesar, banyak bende yg dia akan belajar....tu yang buat aku takut sebenar nye....dapat ker aku nie membimbing anak menjadi seorang baik tingkahlaku, bersopan, merendah diri, rajin, patuh pada perintah agama.....insyallah akan aku usaha kan juga hingga menjadi kenyataan......

Pen offf dulu nak tgk anak .......
 
 

0 comments: