CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 15, 2009

at last....


my family from left alang, adik, mum, n angah
in front hanna, fauzi,azzri, n daniall



with my mum n sisters




with kak has, my cousin n my mum



kawan lame kat maktab dulu




salam...at last tanggal 14.11.09 menjadi sejarah wat aku setelah berhempas pulas selama 4 years study kat oum,aku berjaya bergelar seorang garduat hehe....sarjana muda(Kepujian) pendidikan (Science).Majlis telah bersidang pada sebelah ptg kat Dewan Merdeka PWTC.Kali nie disampaikan oleh Naib Canselor/Presiden OUM Prof.Emeritus Tan Sri Anuwar Ali.Seronok sangat...

Dlm kul 1.30 ptg kami telah berkumpul kat anjung mengikut no kad pintar masing2.Sebelum tu mak, kakak sepupu n member2 aku tlg pasangkan jubah aku n aksesori yg perlu....Lebih kurang kul 2 ptg kami mula berarak masuk ke dewan merdeka.Masa tu rasa mcm x percaya aku telah bergelar graduat.

Kat ctu jugak aku bertemu dgn rakan2 maktab lame n senior2..lg le bertambah seronok.Majlis dimulakan dgn nyanyian lagu negara, lagu universiti.Selepas je ucapan oleh naib canselor, saat yg ditunggu tiba jugak majlis penganugerahan....hehe..

Bile baris aku mule dipanggil mule le rs seram sejuk.Tp aku berjaya gak harunginye hehe...Semua family aku hadir termasuk le best friend aku nur.Apa pun majlis hari nie akan menjadi kenangan terindah sepanjang hayat aku...horey..at last......

Apa pun layan le pic yg sempat aku upload kat atas nie.....adios ...chow..















0 comments: