CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 13, 2009

jamuan class

kak ida n kak ani

en ishak n my teacher pn. sharipah

my student 4 jupiter



with shah, kak ina n kak ani again


salam...hari nie 13.11 semua class telah mengadakan jamuan class.Smlm bagai nak rak gak le aku gi cari barang nak wat preparation.Al maklum le last minutes punye keje hehe...Balik je sk aku terus gi cari snek2 , ape2 yg patut dan lain2 lg le 4 my class..

Balik je rmh lps solat zohor, aku start goreng kacang coz aku nak wat kuah kacang n nasi impit.Pas2 aku aku blender cili n rebus kan nasi impit dlm periuk.Klau ikut kat dlm peket tu rebus je 1 jam dah cukup tp mak aku dah siap remind aku siang2 kene rebus lebih kurang 3 jam coz nanti x kemas..

Tadi lepas je siap2 aku potong le nasi impit tu dari rumah coz mls nak potong kat sk nanti berkecah2 lak kat class nanti .Air batu pun aku beli siap2 mase on d way nak g sk td.Sampai je sk bdk2 aku dah tgu cikgu dia kat dpn blok A tu .Mesti diorg risau coz aku x sampai2 lagi .Selalu awal je aku sampai hehe.... .Mane x nye hari nie mmg aku lambat ckit sampai sk coz nak prepare semua benda2 tukan.


Oleh kerana makanan budak2 x sampai2 lagi, so aku nak geng2 yg menempah g amik makanan yg kita org tempah tu kat rumah tuannya.Lame gak le coz banyakkan.Lebih kurang 155 bungkus nasi...

Apapun jamuan class tu berjalan lancar.Aku dah siap2 pesan kat bdk2 tu kemas lepas hbs jamuan tu betul hehe....Cikgu dia lak sempat le melawat beberapa class antaranya 5M,5J,4J, n 1J.Class2 lain maaf le x sempat nak g coz dah terlalu kenyang hehe....

Jamuan berakhir jam 11 pg lepas.Sebelum balik aku sempat le bagi tau kedudukan bdk dalam class.Kat cni sempat le aku uploadkan pic2 mase jamuan td....K adios chow dulu...









0 comments: