CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 5, 2009

busy week

salam...this week keja aku mula bertimpa2.Apa xnye lepas abis wat revision dgn bdk2, aku kene mark paper di orang pulak..jangan x tau 6 class aku kene mark.Tp ade lg cikgu2 yg kene mark lagi banyak dari aku hehehe...apa pun terus kan usaha mark paper tu hehehe....
Next week plak dah kene kutip teks book n bagi text book 4 year 2010..Selain tu kene handle jamuan class.Sebut pasal jamuan class nie yg bt aku pening kepala ckit...Ye la dulu mgajar ptg so bp boleh la aku bt preparation ckit... nak cari bahan or wat ever le skrg nie aku kene fikir awal ckit nak bt ape kat bdk2 tu..nanti le aku discuss ngan di org abis exam nanti...

Next week gak majlis penting wat aku selepas berhempas pulas hehehe..... mengadap buku iaitu majlis convocation aku akan diadakan kat PWTC .macam x caye je lepas 4 thn aku beulang-alik ke shah alam tuk class aku,akhirnya aku berjaya menamatkan study aku nie...
ape pun nanti aku cite le apa yg akan berlaku dlm minggu terakhir sebelum sk akan bercuti selama sebulan ....k chow

0 comments: