CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 24, 2009

hari anugerah cemerlang

persembahan oleh mrd tahun 4 n ustaz wan

sempat lagi posing hehehe

backdrop oleh kak aishah, kak ida n kak mastini


persembahan oleh tahun 2 qalam jamaie

antara penerima hadiah mata pelajaran terbaik




salam...21.11.09 telah berlangsungnye hari anugerah cemerlang kat sk aku.kali nie aku duty bahagian pengurus penerima hadiah n juga part sijil.Apalagi bile sebut pasal part sijil nie, awal2 lg dah kene taip name mrd2 satu persatu mengikut class n kedudukan n prestasi mereka.


sebelum tu dua hari khamis n jumaat telah diadakan raptai bagi melancarkan perjalanan semasa hari sebenar nanti.Mase nie macam2 le yg terjadi.salah satunye penerima hadiah x dtg.Jenuh gak le aku suruh mrd lain utk menggantikan yg x datang tu...hehehe.Apa pun pada hari sebenar ada gak le 2 org yg x dpt datang.So hadiah diorg tu dah aku letakkan kat atas meja aku.


majlis telah berakhir pada jam 11 pg.Korang layan le pictures2 yg aku upload nie k......chow dulu













0 comments: