CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 8, 2010

sesi 2009

salam..hari nie 8 januari 2010, masuk hari kelima persekolahan.tp aku rs macam dah lame..mana taknye dgn keje2 aku yg bertimbun2 , mcm x pernah surut hehehe......penat coz balik lambat hari2...

Apa pun ada gak keje2 yg hampir aku dah siapkan.Antaranye menyiapkan carta organisasi 4 board kat laluan ke kantin.Keje tampal-menampal nie mmg memenatkan.Bukan penat ape, penat nak fikir mcm mane nak bg ianye nampak ceria hehehe...Org komen ok ke , x ok ke, aku kira okey je la hehehe...

Lepas nie aku nak sipa kemas kan science lab lak.this year aku x pegang class, tp pegang science lab.Hari tu, aunty tukang sapu 2 dah tlg lap n sapu habuk2 kat situ..Maybe kene tampal alas kat board depan bg nampak kemas ckit...Selain tu bt carta organisasi lab, name2 setiap class dlm kumpulan n mcm2 lg le.Nanti le klau dah siap n rajin aku uploadkan le pic kat cni hehehe.....

Keje lain , menyiapkan minit mesyuarat koko kali pertama.Di samping kene cari bdk tuk masuk pertandingan dalam konvesyen doktor muda awal april nanti...Aku bukan ape, kalau boleh tahun nie aku nak Kelab Doc. Muda sk , pulang dengan menbawa kejayaan....So tu yg aku cbuk2 buat awal hehehe...Selain dr tu ade lg persiapan2 lain yg aku kene buat..Takut x terbuat klau tangguh2...so mule awal ckit...

0 comments: