CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 30, 2010

Time running out!!!

salam... lame btl aku x mcoretkan sesuatu kat blog nie...hmmm...klau tgk title aku nie pasti korang perasan sesuatu.Ye le sedar x sedar masa bjln terlalu pantas..sekejap je dah sampai pghujung januari...

Keja kat sk pun makin bertambah2....br je habis dgn acara mrentas desa 22 jan. yg lalu... Rumahyg menang 1. LEKIR 2. KASTURI 3. TUAH 4. JEBAT...

Kini masuk je feb, dah ade prog gak yg menanti...mesy. agong PIBG yg bakal blangsung 6.2.10 nie..Kali nie aku dibahagian sijil/cenderahati..Selain dr itu Kem Kepimpinan bt pengawas,pengawas p. Sumber, SPBT n Ketua Kelas...dijadualkan 19 hingga 20.2.10 nie....Yg lain plak latihan rumah Sukan yg akan bermula..

Hmmm....tp best gak bulan feb nie coz Cuti Tahun Baru Cina nie, aku akan bcuti selama 5 hr..start 13.2 hingga 17.2.10...Apalagi boleh le bjalan jauh hehehe......Tp boleh ke aku??????Coz banyak benda kene disiapkan sebelum sampai ke suatu date yg amat penting bt aku...Hehehe...rs nye boleh kot disiapkan..tinggal sikit je lg..

Rsnye, cukup bt mase nie...chow dulu

0 comments: